21 Şubat 2020 Cuma

HADİ BEN KAÇTIM!

bana,
bütün acılarımı sığdıracağım,
bir bavul lazım...
kaç tanesini denedim,
hiçbiri olmadı...
Tanrı'm ne olur deyiver,
bana bir "OL" lazım!..
bütün acılarımı,
kendimle götürmek istiyorum giderken...
çünkü,
geride kalanlar,
acısı da kendisiyle gitsin diyecekler biliyorum...
geride kalanlar,
genelde acıya tahammülsüz insanlardır,
zor durumda bırakmak istemiyorum!..
az maz,
değil ki benim acım!..
torpido gözüm kapanmıyor,
ağzına kadar dolu bagajım!..
yatak odam keza,
balkonum,
kilerim!..
şimdi,
ben burdan bir ağlasam,
dünyanın öbür ucundakini etkilerim!..
o derece doluyum ben,
o derece acılı!..
nev-i kalbime münhasırım ben,
beni başkalarına benzetmeyin!..
risk gruplarını uyarın kesinlikle,
beni çocuklara izletmeyin!..
kimseye kin gütmeden,
göğüsledim her zorluğu!..
çok şeyi içime gömdüm ben gitmeden,
içim çok şey mezarlığı!..
aldıklarımı geri bıraktım,
verdiklerimden söz etmiyorum!..
burda daha fazla kalmamda,
hiçbir kamu yararı gözetmiyorum!..
ben artık,
ne kimseye şu'yum,
ne kimseye bu'yum...
ben artık,
yalnızlar ordusu mensubuyum!..
kendinize iyi bakın demiyorum,
kendinize iyi bakacağınız çok net!..
hadi ben kaçtım,
görüşmeyiz millet!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder