11 Kasım 2017 Cumartesi

BİR GÜN SENLE OTURAMADIK

kaç sene oldu,
bir gün senle oturamadık farkında mısın?..
ya işi bahane ettik,
ya misafiri,
ya ayazı...
bir sevenim var,
bir bekleyenim var demedik de...
onun yerine ağlayasım var,
onun yerine ölesim var dedik bazı...
bu arada kaç dostumuzun oğlu oldu,
kaçının kızı...
bu arada ben çok çaba verdim,
bu arada ben çok kilo aldım...
(çok yemiyorum,stresten yahu!..)
sen hangi ara üstüme düştün,
ben bu arada sıkıştım kaldım?..
her şarkıda gözlerim dolabilir benim,
her şiirde yanaklarım ıslanabilir...
beş yıl önceki resmimi gösterdim birine geçen,
vay,gençlik resmin mi dedi...
şunu anladım ben,
insan beş yılda da yaşlanabilir...
şu cadde de beni sarmıyor artık,
şu il de...
ben bir sandalye çekiyorum altıma,
gözüm pencerede kalıyor genelde...
hiçbir sıhhatler olmuyor,
hiçbir keyif bana uğramıyor artık!..
ve biliyor musun?
dostların yarasın dediği,
hiçbir şey bana yaramıyor artık!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder