2 Kasım 2017 Perşembe

MUTLULUK BAZEN

anne dedim,
hadi gel bu akşam mutluymuş gibi yapalım!..
o zaman,
çayın yanına elmalı pasta koyuyorum dedi.
mutluluk bazen,
elmalı pastadır bizim evde...
annem bugün romatizmam hiç azmadı dedi,
ben bugün hiç öksürmedim dedim.
mutluluk bazen,
iki yetişkin hiçtir bizim evde...
sonra annem ağrıyan dizleriyle ritim tuttu hit bir şarkıya,
sonra ben hırıltılı sesimle nakaratlarda vokalistlik yaptım ünlü şarkıcıya.
mutluluk bazen,
tiyatral bir gösteridir bizim evde...
bir komşunun kızı gelin olmuş dedi annem,
bir tanıdığın çocuğu olmuş,
bir akraba ev almış...
mutluluk bazen,
ana haber bültenidir bizim evde...
annemi dizlerini ovarken gördüm birden,
kendimi ağzımı kapatırken.
mutluluk bazen,
yatsıda sönen kokulu bir mumdur bizim evde...



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder