4 Kasım 2017 Cumartesi

ESKİDEN SEVMEK ÇOK GÜZELDİ

eskiden durgun değildim böyle,
eskiden daha canlıydım...
eskiden beklentilerim vardı benim,
eskiden daha heyecanlıydım...
eskiden yerimde duramazdım,
eskiden kalıbıma sığmazdım...
eskiden soğuk değildim böyle,
eskiden bir yerlere yağmazdım...
eskiden taklit yapardım,
eskiden şaka yapardım...
eskiden mısır püskülünden bıyık yapardım,
eskiden kirazdan toka yapardım...
sen beni başaklarım dikken,
sen beni düşmeden derecektin...
bu benim kırılmış halim,
sen beni eskiden görecektin!..
eskiden ne alsam tezgahtan iki tane alırdım,
eskiden ne içsem garsona iki tane söylerdim...
eskiden fazla kalemim vardı hep,
eskiden silgimi ikiye bölerdim...
eskiden kolay alınmazdım ben,
eskiden kelepirden satılmazdım...
eskiden benim de bir fikrim vardı,
eskiden her arkadaşa katılmazdım...
eskiden elim kolum uzundu benim,
eskiden kulağım delikti...
eskiden günlük planlarla uğraşmazdım,
eskiden planlarım ileriye yönelikti...
eskiden bir çocuk görsem kendi çocuğumu hayal ederdim,
eskiden bir falcı görsem yanına çökerdim...
eskiden hediyelik eşya satan dükkanların müdavimiydim,
eskiden bütün çiçekçilerin dikkatini çekerdim...
eskiden telefonum ortada değildi böyle,
eskiden sohbetlerim özeldi...
şimdi öyle mi bilmiyorum,
eskiden sevmek çok güzeldi...

eskiden, 
benim de birtakım hayallerim vardı...
az buz değil öyle,
bir eve anca sığardı...
boy boy,
rengarenk hem de...
pembe, 
mavi, 
kızıldı...
bir gün,
biri kırıldı,
takım bozuldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder