6 Ocak 2018 Cumartesi

BEN SENİ HİÇ UNUTMAM Kİ

unutmak nere,
ben nere!..
hiç öyle bir şey yapar mıyım ben sana,
beni suçlama yok yere!..
önceleri bir su birikintisiydi şuramdaki yerin,
şimdilerde coşkun bir dere...
çıktığım şu yola yemin olsun aha,
oturduğum şu mindere!..
kimi dinledimse,
seni duydum hep...
kimi gördümse,
seni izledim!..
boynundan zarifçe öpmeyi nasıl özledim bilsen,
saçlarını hunharca bozmayı nasıl özledim!..
pembe kılıfını mesela,
mavi anahtarlığını bile özledim!..
gülüşlerini ihtiyaç halinde özledim,
ağlayışlarını durduk yere!..
amele yanıkların,
kaz ayakların duruyorsa eğer,
onları benim yerime öp bir kere!..
hele gözlerinle burnun,
özlenmekte birbiriyle yarışıyor!..
kokunu saymıyorum hiç,
sayınca kafam karışıyor!..
kalbimde sana ayırdığım yer,
rezerve edilmiş halde öylece duruyor...
yahu ne unutması,
yahu git Allah'a sen!
ben seni hiç unutmam ki,
millet bir yerinden uyduruyor!..

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder