10 Ocak 2018 Çarşamba

SENİ BÖYLE ALALIM!

ne bileyim işte,
ben seni görünce,
her şey farklı bir boyut kazanıyor...
kayısı tomur veriyor kış günü,
duvardaki çatlakta bir çiçek yeşeriyor,
asfaltın ortasından bir ot uzanıyor...
bir arkadaşımdan güzel bir fıkra dinlemiş gibi oluyorum,
annemden güzel bir masal...
ne bileyim işte,
ben seni görünce,
öksürüğe meydan okuyorum,
ay sonunu takmıyorum misal...
böyle kıpır kıpır oluyor içim,
böyle 
caddenin ortasında  koşmak istiyorum...
böyle şarkı söylemek uzun uzun,
böyle şiir yazmak istiyorum!..
böyle bir havalara giriyorum ben,
böyle bir yürüyüşüm değişiyor...
böyle tuttuğum takım falan,
böyle siyasi görüşüm filan değişiyor...
böyle eteklerim zil çalıyor benim,
böyle eteğimdeki taşlar teneffüse çıkıyor...
böyle diyorum beraber sevinelim,
böyle diyorum beraber mutlu olalım!..

durum böyle,
öyle durma sevgilim,
seni böyle alalım!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder