25 Ocak 2018 Perşembe

İNCE SİTEM

bana bakınca,
solmuş yüzümü gördünüz yanlızca...
çatlamış ellerimi,
sararmış parmaklarımı belki de...
sen de,
o da,
öteki de!..
kuşlara yem atan,
kedilere süt içiren biriyim oysa...
renkli kalem biriktiren,
hafta sonunu kitap okuyarak geçiren biriyim oysa...
mavi bir gökyüzüyüm kırmızı balonlar uçurulan,
çiçekli bir bahçeyim içinde koşulan...
ağzımın kenarındaki ince sitemi bile farketmedi hiçbiriniz,
İLGİSİZCE'yi bayağı bir ilerletmişsiniz anlaşılan!..
daha bugün bir amcayı karşıya geçirdim,
daha bugün bir karınca için panik yaptım!..
daha bugün bir bebeği sevdim mesela,
daha bugün bir çocuğa nanik yaptım!..
yazdığım şiirleri bir okuyun,
yaptığım resimlere bir bakın!..
"ah kimselerin vakti yok,
durup ince şeyleri anlamaya!"
ah ne güzel söylemiş Gülten Akın!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder