14 Ocak 2018 Pazar

SEN SADECE GİTTİN

sen hiçbir şey yapmadın,
sen sadece gittin...
sen gidince;
birinci gün,
annem beni sütten kesti...
eteğini çekiştirdim,
anneme küstüm ben!..
ikinci gün,
babam beni sigara içerken yakaladı...
babam bana tokat indirdi,
ben babama el kaldırdım!..
üçüncü gün,
ablamla takıştık...
önce küllahları değiştik,
sonra odaları ayırdık!..
dördüncü gün,
kimsesiz kaldım ben...
beşinci gün,
kötü çocuklarla gezdim...
altıncı gün,
karanlık yerlerde dolaştım...
yedinci gün,
okulu kırdım...
sekizinci gün,
işi astım...
dokuzuncu gün,
çayı rakıyla ikame ettim...
onuncu gün,
serseri oldum çıktım ben,
hep sokaklarda ikamet ettim!..
artık dönsen de,
hiçbir şey eskisi gibi olmayacak!..
annem göğüslerini bana göstermeyecek bir daha,
babam beni hiç affetmeyecek,
ablam asla benle aynı odada kalmayacak!..
herkes bir şey yaptı,
herkes bir şey söyledi!..
sen hiçbir şey yapmadın ama,
sen sadece gittin!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder