17 Ocak 2018 Çarşamba

GECENİN SİNİR BOYLARI

gecenin sinir boylarında,
çıkarıp bir sigara yaktım...
kimine göre bir sinir harbiydi bu,
kimine göre bir taciz ateşiydi!..
zemherinin bu soğuk aylarında,
açıp pencereyi dışarı baktım...
gelsin elçiydi,
gitsin ateşeydi!..
biri daha vardı da gelenler arasında,
dilim dönmüyor adını söylemeye...
maslahatgüzar mı maslahatgezer mi,
onun gibi bir şeydi!..
bana gelmelerin biri biterken,
biri başladı!..
hüzünle uzun görüşmelerdi,
öfkeyle sıcak temaslardı!..
başım ateş püskürdü bana,
gözlerim su sıktı!..
bu gece anladım evimiz nemliydi,
bu gece anladım evimiz basıktı!..
hoyrat bir (el)di beni boğan,
derin bir elemdi!..
canımı en çok acıtan da,
bir ceberrut özlemdi!..
çocuk olsam kanepenin arkasına saklanırdım,
özlem beni görmesin derdim!..
kırk yaşında adamdım artık,
biri beni görse ne derdim?..
gece boyu ah'landı,
gece boyu ağlandı!..
Allah'tan uyku yetişti de,
olay tatlıya bağlandı!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder