22 Ağustos 2021 Pazar

BEN ALLAH'TAN KORKMUYORUM

ben Allah'tan korkmuyorum abi,
beni Allah'la korkutmayın!..
hem,
neden korkayım ki Allah'tan?..
annemi,çayı,kirazı yarattığı için mi?..
Neşet Ertaş'ı, Kemal Sunal'ı, Ahmed Arif'i, sevdirdi diye mi?..
çocuklar,kuşlar,kediler var o yüzden mi?..
yumurtaya can verdiği için mi korkmalıyım,
çok sevdiğim incire ve zeytine yemin ettiği için mi?..
gökyüzüne güneşi koyduğu için yoksa,
oku dedi diye mi?..
kimsenin tavuğuna kış demedim ben,
kimsenin ahını almadım!..
kimsenin namusuna göz dikmedim ben,
kimsenin malını çalmadım!..
yaşlılara ve hamilelere otobüste yer verdim mesela,
öğrenci okuttum...
sokak hayvanları için kapının önüne bir kap su koymuşluğum da vardır,
sadaka vermekten tutun!..
ben Allah'tan korkmuyorum abi,
beni Allah'la korkutmayın!..
hem,
sevdiğim BİR'inden korkmam ki ben!..
beni hırsızla,
beni katille,
beni sapıkla korkutun!..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder