23 Ağustos 2021 Pazartesi

SENİ EN İYİ BEN ANLARIM

çizgi oynarken,
ikiden üçe her geçişinde,
çizgiye basıp yanan çocuk!
beni,
en iyi sen anlarsın!..
her okul çıkışında,
okul önündeki seyyar satıcıyı,
dünyanın en zengin adamı sanan çocuk!
seni de,
en iyi ben anlarım!..
ikimizin de düşleri kırık,
ikimizin de parçaları iri iri!..
anneme söyleyeyim de,
lastik ayakkabılarıma boncuk taksın,
ikimizi karıştırmasınlar bari!..
sırf birbirinizi kıskanmayasınız diye,
sana da kardeşinle aynı kıyafetleri aldılar kesin...
senin de iki yakan bir araya gelmemiştir,
senin de gömleğinin yakası ters çevrilip dikilmiştir!..
babanın tütününü,
ablanın bayram şekerini az mı tırtıkladın?..
ne hıdrellez şans getirdi sana,
ne dört yapraklı yonca!..
intihar etmeyi,
tatile gitmekten daha çok düşündün sayıya vurunca!..
bütün bunları,
nereden mi biliyorum?..
kendimden biliyorum lan,
kendimden biliyorum!..

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder