18 Ağustos 2021 Çarşamba

İKİ KİŞİLİK SIKILIRIM

sonra,
gitgide / gide gide / farkına vardım olmazların...
tesellisi kâr etmedi,
Ayşeler'in,
Denizler'in,
Yılmazlar'ın...
pencere kenarında,
sabaha karşı uyuyorum mütemadiyen...
zinde kalkamıyorum hiç,
yedide kalkıyorum hep...
yükseğe konulmuş beklentilere uzanmaktan da vazgeçtim,
bu boyla yetişemem zaten...
evimiz caddeye bakıyor yine,
ben işime...
ay sonu,
geçim derdi işte...
hem anneme bakıyorum,
hem kardeşime...
alıştım ama,
sıkıntı yapmıyorum eskisi gibi...
arada çay falan yapıyorum kendime,
şiir olayını biliyorsun zaten...
özel tüketim vergisi,
sayaç okuma bedeli umurumda değil mesela...
Fenerbahçe için bile canımı sıkmıyorum artık,
o derece yani!..
yok yok iyiyim ben,
sen sıkma canını sevgilim,
ben iki kişilik sıkılırım!..
hem n'olcak ki,
sanki belim mi kırılıyor,
sanki boynum mu kopuyor?..
eh biraz da sen anlat yahu,
enişte ne yapıyor?..
Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder