21 Nisan 2017 Cuma

BENİM ŞİİRLERİM

ne tür şiirler yazıyorsun dedi,
başka türlü şiirler dedim...
konusu başka,
yapısı başka...
penceresi başka,
kapısı başka...
birine yaranmayacak kadar serbest,
birine ithaf edilecek kadar tutsak...
birinin üzerine yıkılır illaki,
üzerinde fazla dursak...
barıştan geçer benim şiirlerim,
hürlükten geçer...
sınırdan kaçarak geçer,
gümrükten rüşvetle geçer...
vakitli vakitsiz gelir,
hırsla yazılır...
acıdır benim şiirlerim,
okursan ağzının tadı bozulur...
ne gevrektir,
ne ağızda erir...
bal küpünden,
petrol varilinden geçmez benim şiirlerim...
tütün kokar,
küfür içerir...
Kültür Bakanlığı'ndan onay almaz kesinlikle,
Talim Terbiye Kurulu'ndan geçmez benim şiirlerim...
hayaller kuruyorum cümle içinde,
oyunlar bozuyorum...
el alem diyorlar ya,
ordaki el benim işte!..
alemde ne görüyorsam,
ben onu yazıyorum...



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder