23 Nisan 2017 Pazar

HEP BENİM YÜZÜMDEN

havalar benim yüzümden kötü,
yollar benim yüzümden kapalı...
savaşlar benim yüzümden çıkıyor,
insanlar benim yüzümden aç...
statükoya ben yol açıyorum,
devrimlere ben engel oluyorum...
cari açık benim yüzümden fazla,
kişi başına düşen milli gelir benim yüzümden düşük...
enflasyon benim yüzümden fırladı,
milli eğitim benim yüzümden çöktü...
dünyanın eksen kayması suça meyilli olmamdan,
küresel ısınma içtiğim sigaralardan kaynaklanıyor...
döllenmeler benim uğursuzluğum yüzümden tutmuyor,
bitkiler benim yüzümden fotosentez yapamıyor...
yeni kanser türleri benim yüzümden türeyecek,
karetta karettaların nesli benim yüzümden tükenecek...
yangınlar benim yüzümden,
isyanlar benim yüzümden...
gaz kaçakları benim yüzümden,
benim yüzümden memelere süt dolmuyor...
benim yüzümden insanlar mutsuz,
benim yüzümden bebeler uyuyamıyor...
ahrazlar benim yüzümden konuşamıyor,
sevenler benim yüzümden kavuşamıyor...

trafik benim yüzümden sıkışıyor,
intiharlar benim yüzümden...
gelgitler aklımın bir gelip bir gitmesi sonucu oluşuyor,
gemiler içimde kopan fırtınalar yüzünden batıyor...
çaylar benim yüzümden soğuyor,
pişmanlıklar benim yüzümden...
tıp benim yüzümden biçare,
annem benim yüzümden üzgün...
memleket benim yüzümden bu halde,
sen benim yüzümden güzelsin!..
idam geri gelsin istiyorum,
yüzümü asacağım!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder