9 Nisan 2017 Pazar

GÜN AYDI

hava kapalı ama,
gün çoktan aydı...
fırıncılar ekmek çıkardı,
erler içtima aldı...
otobüs seferleri yeniden başladı,
vardiyalarda devir daim oldu...
taksilerdeki gece tarifesi söndü,
gündüz tarifesi yandı...
kurt uyandı,
kuş uyandı...
belki sen uyanmadın hala,
belki henüz uyandın...
belki de sabah sporu yapıyorsun,
kim bilir kaç kalori yaktın şimdiye...
eh spor şart tabi,
her şeyin başı sağlık mıydı ne öyle bir söz vardı…
ben akşamdan kalmayım oysa,
ben hiç uyumadım...
ne yatağımı topladım,
ne tüpün altını yaktım...
alt alta mısra diziyorum,
üst üste sigara yakıyorum aç karnına...
arada bir,
dua yoluyla,
parmak kaldırıp söz istiyorum Tanrı'dan...
arada bir,
arada bir de şey işte...
şimdi söylemesem,
peçeteler dile gelecek...
şimdi söylesem,
erkekliğe halel gelecek...
ağlıyorum yahu,
ağlıyorum işte!..


Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder