30 Nisan 2017 Pazar

KANUN HÜKMÜNDE KARARLAR

seni artık sevmeyeceğim,
kanun hükmünde kararlar aldım...
seni sevdim de ne oldu?
ağlama tutan geceler,
dikiş tutmayan yaralar aldım...
bir tek sağlığım değil bozulan,
arkadaş çevremdi,
uyku düzenimdi,
işimdi...
düşünüyorum da;
bu kadar vakti Tanrı'ya yatırsam,
cennetteki yerim hazırdı şimdi...
biliyorum;
07 ucu olan var mı dediğim,
ince uçlu şarz istediğim,
paçalı güvercin beslediğim,
o eski tasasız günlere dönemem artık...
10'ar 10'ar saymak kadar kolay olmasa da,
seni yok sayabilirim ama...
bir kenar mahalleli çocuk hüznüyle,
heveslerimi satabilirim aşkın merkezindeki adama...
özlemek yok,
beklemek yok bundan böyle...
senin için yazdığım şiirleri muhammen bedelle satacağım,
senin üstüne inşa ettiğim düşleri kelepir fiyatına...
günahı benim boynuma,
sevabı senin sırtına...
çingenelerin ahı tutsun beni,
bir daha sorarsam seni!..
Kerbela'da su arayayım,
eve kavuşmayayım ararsam seni!..
günlük tutmayacağım,
ağıt yakmayacağım artık...
yeni dertler,
yeni meşgaleler bulacağım kendime...
böyle böyle ölür insan,
nasıl olacak deme!..


Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder