26 Nisan 2017 Çarşamba

DÜNKÜ ÇOCUK DEĞİLİM

dünkü çocuk değilim diyorum,
kazık kadar boyum var...
devlete vergi ödüyorum,
seçimlerde oyum var...
sanmayın hâlâ süt,
sanmayın hâlâ dalin kokuyorum!..
ben artık sigara,
ben artık naftalin kokuyorum...
damar yolum kolay bulunuyor artık,
bahçedeki demirleri aşabiliyorum...
nefesimi tutabiliyorum,
ekmeğimin peşinden koşabiliyorum...
dünkü çocuk değilim diyorum.
borç alabiliyorum artık,
sözümde durabiliyorum...
perdeleri takabiliyorum,
eşyaları kaldırabiliyorum...
dünkü çocuk değilim diyorum!
strese girebiliyorum,
kendimi kasabiliyorum...
bakın bakın,
gözlerimi tavana asabiliyorum!..
ah edebiliyorum sonra,
iç çekebiliyorum...
duvarları yumruklayabiliyorum mesela,
dizlerimin üstüne çökebiliyorum...
dünkü çocuk değilim diyorum,
beni sayın biraz!..
akşamcılar beni aranıza alın,
yıldızlar yana kayın biraz!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder