4 Aralık 2016 Pazar

AŞKI MESAİDEN SAYMIYORLAR

sonra mı?
sonrası canının sağlığı işte...
baktım yük oluyor, 
çekip kopardım aklımı,
tek seferde,

bir çekişte... 
düşüncelerim kopuk şimdi, 
hislerim çöküşte...
hiç senim kalmadı valla, 
görüyorsun yok işte!..
.........................................
sen çıkınca ayrıyeten,
evde bir şey kalmadı zaten...
haliyle,
başımın etini yedi annem...
aylarca dolaşıp durdum serseri serseri...
sonra sigortalı bir işe girdim,
bir gün şans eseri...

kendime bir takım elbise aldım,
kendimi işime verdim...
çok oldu ama,
nerdeyse on yılı devirdim...
şimdi,
geçim sıkıntısı, 
ay sonu tek derdim...

................................................
kendine iyi bak demiştin ya,
kendime hiç iyi bakmıyorum ama...
sabah iki zeytin işte,
öğlen bir dürüm...
ne yapayım?
aşkı ve şiiri mesaiden saymıyor müdürüm...
................................................
kimseye falan da karışmıyorum, 
hiç fikrim de yok zaten...
her konuda araftayım. 
aşkı soruyorsan,
o çok yukarda kaldı be sevgilim, 
ben aşağı taraftayım...

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder