4 Aralık 2016 Pazar

HEPSİ BU DEĞİL Mİ?

sevgili günlük!
bugün vicdanıma kulak verdim,
not aldım.
kulak verdim,
not aldım...
büssürü aklım oldu biliyor musun,
büssürü fikrim...
aklımı kendime sakladım ben,
fikrimi ilerde değerlendirmeyi düşünüyorum...
kimseye okunma ama,
işe karıncalardan başlayayım diyorum...
gülme!
ufak ufak başlar bazı şeyler...
mesela sabah erkenden kalkıp,
karıncalara şeker vereyim istiyorum.
henüz kimseler ezmeden,
henüz kimseler incitmeden...
ezilirlerse benim,
incinirlerse karıncaların iştahı kaçar sonra...
annem yakalarsa sıçtık ama,
bütün planlarım yatar sabahın köründe...
gerçi sen söylemesen,
şekerin eksildiğini nerden bilecek ki annem?..
bir şekilde kamufle ederim ama,
bir şekilde telafi ederim onurlu hırsızlığımı...
çok çok çayı tek şekere düşürürüm,
olmadı kahveyi şekersiz içerim,
hepsi bu değil mi?..


daha bu başlangıç ama sevgili günlük,
daha bu başlangıç!..
hepsi bu değil.
sırada sokak kedisi var,
sırada saka kuşu,
sırada kırlangıç...


Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder