13 Aralık 2016 Salı

GİDECEĞİM BURALARDAN

Sıkıldım artık,
Buralar beni baydı!..
Hep aynı yerde düşüyorum,
Hep aynı şekilde ağlıyorum…
Gündü,
Haftaydı,
Aydı…
Cennet sizin olsun,
Cehennem olup gideceğim buralardan…
Herkesten ama,
Herkesten sıkıldım...
Çocuktu,
Bayandı,
Baydı...
Ana arterlerden geçmeyeceğim giderken,
Öyle aralardan…
Kimseyle helalleşmeden,
Kimseye görünmeden…
Bulutlar karaları bağlamadan,
Şehir beyaza bürünmeden…
Menzili ben de bilmiyorum,
Bildiğim uzak…
Ne üstüme para alacağım,
Ne yanıma erzak…
Kimliğimi bile almadan gideceğim,
Soranlara şiir defterimi göstereceğim…
Bir parke hepsi hepsi,
Bir kazak…
Gideceğim dedim,
Çiçekleri başkası sulasın,
Kuşlara başkası yem atsın!..
Gideceğim dedim,
Biri günahlarımı çıkarsın tez,
Biri sevaplarımı cem etsin!..
Arkamdan el etmeyin giderken,
Dönüp bakmam dünya yansın isterse!..
Hiçbir seslenme eyleminde de bulunmayın,
Kulak vermem hiçbir sese!..
Şehri kara teslim edip gideceğim,
Hayallerimi polise…
Gemileri yaktım artık,
Ciddiyim gayet...
Bu kış günü,
Bu soğukta evet!..


Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder