9 Aralık 2017 Cumartesi

BEN YİNE ERKENCİYİM

ben yine erkenciyim bugün,
ben yine çoktan ayakta...
belki sen daha yeni uyandın,
belki de hâlâ yatakta...
belki biber kızartıyorsun kahvaltı için,
belki patates...
belki de sabah koşusu yapıyorsun şimdi,
belki de pilates...
bir yorgun beden,
bir uykusuz gece...
aç karnına içilmesi gereken ilaçlarımı içtim,
oturuyorum öylece...
kendimi zinde hissetmedim hangi pencereden baktıysam,
sabah sabah yüzüme çarptı hangi kapıyı ittiysem...
iki artı bir evimde,
üçe ulaşamadım hangi yoldan gittiysem...
dilime bir şarkı dolandı yine,
artık akşama kadar söyler söyler maziyi anarım...
(geçen cuma gelecektin,aylar oldu gelmedin.)
evde kalsam sıkıntıdan patlarım,
dışarı çıksam soğuktan donarım...
sen olsaydın,
sen belirlerdin keyfimizi...
belki bir sinema,
belki bir dizi...
gün boyu geril de dur şimdi,
gün boyu kasıl!..
burda cumartesiler bildiğin gibi,
peki ya orda nasıl?..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder