2 Aralık 2017 Cumartesi

UNUTMADIM

yani sevgilim,
şimdi sen bana,
seni unutup unutmadığımı anlamak için,
tutup bir zarf atsan,
ben o zarfı anılarla doldurur,
ben o zarfı hasretle pullar,
açık adresine postalarım...
şahit olsun el örgüsü atkım,
şahit olsun Deniz Gezmiş parkam,
şahit olsun siyah postallarım!..
gittiğinden beri gözüm yollarda benim,
gittiğinden beri kulağım kapıda...
dün akşam ne yediğimi hatırlamıyorum ama,
senle nerde ne yediğimi sıralarım bir çırpıda!..
gözlerin güneş gibi,
saçların gün gibi aklımda...
önceni bıyığımda muhafaza ediyorum,
sonranı sakalımda...
kesin sen bu saatte şarkı dinliyorsun yine,
kesin yine kahven elinde...
günübirlik yolculuklar var planların arasında,
günaşırı kazalar zaman tünelinde...
göğsüm daralsa da,
yerin değişmedi ki hiç...
kalbim yorulsa da,
nöbet değişmedi ki hiç...
defterde çentik atmadığım bir gün,
duvarda yumruklamadığım bir yer bırakmadım...
yine de senden sonra,
ben kimseye başka gözlerle bakmadım...
yahu sen yoksun diye böyle titriyorum,
yahu ne sıtması!..
yahu git Allah'a sen,
yahu ne unutması!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder