11 Aralık 2017 Pazartesi

SUSTUM VAR GÜCÜMLE

sen gideli,
çeyrek asır oldu aşağı yukarı...
ömür değirmeninin altından çok sular geçse de,
hiç değişmedi suyun akarı...
kaç defa dondu su,
kaç defa eridi...
hep sana aktı inan,
hep sana yürüdü!..
kimseye kırıklarımı sardırmadım senden sonra,
kimseye yaramı üfletmedim...
yüküm ağırlaştı peyderpey,
gram acımı hafifletmedim...
şiir yazdım sana ithaf ettim,
rüya gördüm sana yordum...
meğer ne hafıza varmış bende,
zamanla unuturum sanıyordum!..
her günüm bir iç çatışmayla geçiyor,
her günüm bir olay!..
çeyrek asırdır sürüyor,
dile kolay!..
geçen bu süre zarfında,
kaç defa zarf attılar bana,
zarfı açmadan iade ettim her defasında...
hep bir merak konususun dost sohbetlerinde,
hep bir soru işareti herkesin kafasında...
ne kimse bir laf alabildi ağzımdan,
ne bir cümle...
sustum hep,
sustum var gücümle!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder