9 Nisan 2020 Perşembe

ADIMLA YAŞA SEVGİLİM!

adın geçiyordu,
okuduğum kitabın bir yerinde...
koluna girdim hemen,
gözlerimi dolaştırdım sayfanın üzerinde!..
yetinmedim,
kitabı aldım göğsüme bastırdım...
nasıl bastırdıysam artık,
göğsümde bir kitap şekli belirdi!..
annem gördüğü manzara karşısında şoka girdi,
içimdeki çocuk delirdi!..
yok hayır,
kitabın kahramanı değildi adını taşıyan kişi!..
dedim ya,
kitabın bir yerinde geçiyordu adın...
sıradan biri işte,
figüran bir kadın!..
baktım sayfayı çevirmeye elim varmıyor,
dönüp dönüp tekrar okuyorum aynı sayfayı...
yazarına sitem ettim kitabın,
editörüne kızdım!..
erinmedim,
kahramanın adı nerde geçiyorsa,
oranın üstünü çizip,
senin adını yazdım!..
adamın adını da,
benimkiyle değiştirdim tabi...
hem,
benim adım daha kitabi!..
görsen,
kitabı kapatırken ellerim nasıl titriyordu...
bir aşk romanıydı çünkü okuduğum,
ve mutlu sonla bitiyordu!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder