10 Nisan 2020 Cuma

SOSYAL MESAFE

bu kavunlar mavi çıktı anne,
bunları yemeyelim...
şu ceketimi de al götür,
ibret-i alem için balkonda sallandır...
ne o öyle,
buruşuk buruşuk!..
sonra da kalk patates kızart bana,
şöyle şişko patateslerden...
insan aç karnına,
verimli bir şekilde sıkılamıyor!..
kombinin derecesini biraz yükselt mesela,
hava bin beş yüz falan olsun,
ciddi ciddi üşüyorum!..
kendime çok yalan söyledim bu aralar,
içimdeki çocuğa yüzüm kalmadı...
evde fazla yorgan yüzü varsa,
göğsüme bir tane geçir sana zahmet!..
polisi de ara,
çevremdeki herkesi ihbar et!..
yüzlerinde sahte gülüşler var de,
kalpazanlıktan altışar ay ceza yesinler!..
hazır kalkmışken de,
bir bak hele ayakkabılarım yerinde mi anne...
bu gece rüyamda,
ayakkabılarımı çaldırdım yine!..
patatesler kızarana kadar,
ben de kalkıp,
kalbimle arama sosyal bir mesafe koyayım...
yoksa,
bu fazla yakınlık öldürecek beni!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder