14 Nisan 2020 Salı

ÜSTÜME GELMEYİN!

sabah sabah,
başım dönüyor kendi ekseni etrafında...
bu döngü kaç saatte tamamlanır,
sonucunda neler yaşanır bilmiyorum!..
ağzımın içi çamur gibi,
bu çamur kaç kişiye sıçrar konuşursam...
dizlerimde derman yok,
bu konuda hiçbir tahmin yürütemiyorum!..

gözlerim kan çanağı sonra,
midem çok kötü ağrıyor!..
sanırım annem kahvaltı için,
domates biber yerine,
benim parmaklarımı doğruyor!..
kollarım kalkmıyor çünkü başına su dökmekle,
karnım yüksek sesle bağırıyor!..

hiç böyle olmamıştım,
bu böylenin yabancısıyım ben...
aç karnına dinlediğim şu şarkı mı dokundu acaba,
aç karnına yazdığım bu şiir mi yoksa,
bilemedim şimdi?..
alınacak ekmeğimdi oysa,
ödenecek faturamdı,
gidecek işimdi!..

hiç iyi değilim,
hiç iyi değilim diyorum size!..
yaralarım gocunup durmayın artık,
anılarım kendinize gelin kendinize!..
siz de duvarla kapı,
siz de pencereyle cam...
üstüme gelmeyin,
üstüme gelmeyin sizlerden ricam!..


Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder