23 Nisan 2020 Perşembe

RÜYALARDA BOĞUŞURUZ

dün gece,
yine rüyama girdin...
girer girmez,
yine bağırdın bana,
yine çemkirdin!..
ben olduğum yerde sustum,
rüya boyunca...
sen bir ileri konuştun yine,
bir geri!..
gören de der,
gelen sevgili değil de,
düşman askeri!..
al satan,
bal satan yüzün,
sirke işine girmiş gibiydi...
attığın sert bakışların,
her biri bir yerime değdi!..
uykum ağırdı,
kendimi savunma gereği duymadım,
dedim belki ıskalarsın!..
helal olsun valla,
boş geçmedin hiç!..
aynı performansı,
iş yerinde göstersen terfi alırsın kesin,
sahnede göstersen oskar alırsın!..
sabaha karşı,
sen gittin geldiğin gibi!..
ben de,
yatağımı toplayıp,
kendimi dağıttım gördüğün gibi!..
yersin diye,
uyumadan önce,
sana portakal soymuştum,
başucuma koymuştum...
sulu sulu böyle,
iri iri!..
olduğu gibi duruyor hepsi,
gitmeden bir iki dilim yeseydin bari!..

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder