21 Nisan 2020 Salı

KARDEŞ KAVGASI

ben ne zaman,
gözlerinden yola çıkıp bir şiir yazsam,
yolda kalıyorum her seferinde...
ilham perisinden yol yardımı istiyorum,
oralı bile olmuyor zilli!..
gözlerine güzelleme yaptığım için,
sanırım kıskanıyor seni,
pis pis bakışlarından belli!..
Allah'a el açıp,
havadan destek istiyorum,
bu sefer de günahlarıma takılıyor gelen yardımlar,
bana ulaşmıyor bir türlü!..
başka çarem kalmayınca,
anneme el ediyorum mecburen...
ana yüreği işte,
beş kardeşi birden gönderiyor yardıma...
durun diyorum durun,
beşiniz birden dokunmayın...
kaş yapalım derken,
kadının gözlerini çıkarmayın!..
hıh,
dinleyen kim!..
bir bakıyorum,
kardeş kavgasının tam ortasındayım...
bakıyorum,
çok kan götürecek bu şiir...
kâğıdı kalemi,
yerine bırakıyorum bir bir!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder