7 Ocak 2017 Cumartesi

BAŞTAN AYRILDIK

ben ona dedim ki;
benim etim ne budum ne,
çapım ne hududum ne?..
sana baştan söyleyeyim,
ben seni prensesler gibi yaşatamam...
kuyumcuları dolaşamam mesela,
senin için çiçekçi dükkânlarını boşaltamam...
cumartesi sabahları patates kızartabiliriz ama,
pazar akşamları birlikte film izleyebiliriz...
her akşam gelirken ekmek alırım bak,
param yetişirse meyve de...
kitap okuruz seninle,
çay içeriz...
hatta dersen kahve de...
suyu elektriği zamanında yatırabilirim mesela,
pencerene sineklik taktırabilirim,
maaş aldığım günler eve yaş pasta bile getirebilirim,
kapına hiç alacaklı getirtmem mesela...
ellerimi tutarsan dedim,
haliyle ellerin sıcak suya da,
soğuk suya da değer...
böyle bir hayatı,
arzu etmiyormuş meğer...
sonra mı?
baştan ayrıldık...


Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder