21 Ocak 2017 Cumartesi

BENİ ÇİÇEKLE DEĞİL ANLAYIŞLA KARŞILA!

bu gidişle,
sen gelmeyeceksin sevgili...
bu gidişle,
iş başa düşecek belli...
bir ömür eli kolu bağlı oturamam,
bir ömür kara kara düşünemem böyle!..
haklıysam konuşmama devam edeyim,
haksızsam sen söyle!..
belki bir kahve altı,
belki bir akşamüstü gelirim...
geleceğim muhakkak da,
göreceğim şaibeli...
olsun ama,
denemekte fayda var,
denememekte ziyan...
filikaları batırdım,
gemileri yaktım inan!..
sararan benzimi kırmızıya çalar,
saçımdaki beyazları kapatır gelirim...
yerdeki karlar kalksın,
gökteki cemreler düşsün hele!..
bu arada uzun uzadıya düşünür,
kestirme bir yol bulup gelirim...
eli boş gelmem öyle.
yol kenarlarında çiğdemler toplarım,
yol üstündeki çiçekçilerden karanfiller alırım sana...
biraz fevri olabilirim,
biraz hoyrat...
alttan al,
sitemlerime ver!..
belki bahçendeki çimlere basarım gelirken,
belki kapındaki kuşları ürkütürüm...
zile uzun uzun basarım belki,
belki komşunu rahatsız ederim,
belki anneni korkuturum...
beni güler yüzle,
beni çiçeklerle karşılamanı beklemiyorum zaten...
beni sabırla dinle,
beni anlayışla karşıla olur mu?..
ben biraz kırılganım,
ben biraz alınganım bu aralar...
bir sözün incitir beni,
ikincisi yaralar...



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder