9 Ocak 2017 Pazartesi

DİYEMEDİM

bir sözün var mı,
ben uyumaya gidiyorum dedi telefonu kapatırken...
senle beraber uyumak istiyorum diyemedim de,
canının sağlığı dedim onun yerine...
iki kelime fazla konuşayım diye;
hava buz gibi dedim,
yorganın altında bir battaniye ört üzerine!..
gece üşür mü,
üşümez mi bilmiyorum ama...
ben bu gece yine,
bütün karları yağdırırım,
bütün çığları düşürürüm odama...
gözlerim düşer,
uyku tutmaz gözlerimi...
gece boyu felsefik sorular sorarım kendime,
sabaha karşı esrik cevaplarla çürütürüm tezlerimi...
bu arada beynim de çürüyebilir,
bu arada ben de...
sabaha çıkarsam ne ala!..
çıkamazsam biraz borcum var bitişikteki mahzun fırıncıya,
köşedeki şen bakkala...
borçlarımı sevenlerim ödesin,
beni de asri bir mezarlığın kenarına atın,
kurt kuş yesin!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder