3 Ocak 2017 Salı

ÇIKIP GELSEN

şu saat,
şu dakka...
bilsem ki çıkıp geleceksin,
bir şeyler planlardım,
bir şeyler yapardım mutlaka...
böyle eli kolu bağlı oturmazdım,
böyle arafta kalmazdım...
bu akşam bir ekmek fazla alırdım mesela,
şu zıkkımı hiç almazdım...
(çokoprens falan alırdım onun yerine,
çekirdek almazdım sivilce yapıyor sende...)
etrafı bir güzel toplardım,
kokulu mumlar çıkarırdım...
evi havalandırırdım bak,
vitrindeki porselenleri indirirdim...
çiçeklerin toprağını değiştirirdim belki de,
gümüşlüğün yerini...
dolaptaki kitapları düzeltirdim,
masanın üzerini...
şiirlerimi temize çekerdim sonra,
şu gömleğime bir ütü vururdum...
sen gelince,
sıcaklığın kafi gelirdi zaten...
doğalgazı kapatırdım mesela,
müziğin sesini sonuna kadar açardım...
şimdi adım atacak halim yok ama,
seni görünce sevinçten uçardım...
fakat adım gibi biliyorum ki,
çıkıp gelmezsin,
şu saat,
şu dakka...
ve ben bu akşam da,
seni ararken,
şişenin dibini bulurum mutlaka...



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder