15 Ocak 2017 Pazar

BAZEN KENDİ KENDİME DİYORUM

bazen,
kendi kendime diyorum...
ben seni bu kadar çok sevmezsem,
belki de altın bu kadar kıymete binmezdi,
belki de doların ateşi biraz olsun inerdi...
mevcut hükümet içimdeki sesi duysa,
kesin bunu bir çözüm yolu olarak denerdi...
ikna odaları falan,
psikolojik telkinler işte,
hamasi nutuklar...
muhtemelen ben seni sevmeye devam ederim,
adamlar da kesin beni tutuklar...
bazen,
kendi kendime diyorum...
ben seni bu kadar çok sevmezsem,
belki de Ankara'ya deniz gelir,
belki de İstanbul'un suyu içilebilir...
hatta bazen,
kendi kendime diyorum...
ben seni bu kadar çok sevmezsem,
belki de karetta karettaların nesli tükenmez,
belki de küresel ısınmanın önüne geçilebilir...
mübalağa ettiğimi sanıyorsun değil mi?
hiç de bile!..



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder