31 Ocak 2017 Salı

PLASTİK KALPLİM

sevgilim,
plastik kalplim,
oyun hamurum!..
her şeyi üst üste koydum yine,
umarım üstüme devrilmezler...
uyanır uyanmaz tüpün üstüne çay koydum,
sofranın üstüne zeytin...
kahvaltının üstüne sigara yaktım hemen,
halının üstüne kahve döktüm yine...
lekenin üstüne limon sıktım,
limonun üstüne tuz ektim...
masanın üstüne bir not bıraktım,
memleket üstüne kafa yordum...
kötü huylarımı bırakmak için,
annemin üstüne yemin ettim yine...
zaten bir gün kadının başını yakacağım,
ama ne zaman...
mavi gömleğimin üstüne siyah kravatımı taktım,
başımın üstüne emir aldım mesela...
kendim üstüne bir ağıt yaktım,
senin üstüne ucu açık bir şiir yazdım...
ucu açık dedim.
dikkat et,
uçlarına dokunma sakın!..
bir ucunda alçak bir özlem var,
öbüründe yüksek bir gerilim...



Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder