30 Kasım 2016 Çarşamba

AŞKA VAKTİM YOK

aşka vaktim yok benim. 
işim başımdan aşkın, 
başım işime alışkın...
mutlu bir yarın üstünde çalışıyorum. 
bir yarın ki;
sabahları sıcak ekmek yiyecek yoksullar. 
çocuklar çocukluğunu, 
büyükler insanca yaşayacak...
evlere et girecek, 
ete baharat...
ülkeye barış gelecek sonra. 
geleceğe umut...
yirmisinde ölmeyecek gençler, 
ölümler sıralı olacak...
analar ağlamayacak artık, 
analar çocuklarından önce ölecek...
aşk serbest olacak mesela, 
seven sevdiğini alacak...
ne sokak çocukları, 
ne hayat kadınları olacak...
çocukların sokağı, 
kadınların hayatı olacak...
dedim ya, 
mutlu bir yarın üstünde çalışıyorum.
geceyi telaşa verdim bile. 
sabaha güneş yetiştirmeli. 
güneş doğsun hele. 
doğarken ağlamıyorsa kimse, 
o iş oldu bil. 
o zaman gel, 
bir ömür sevişelim!..

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder