30 Kasım 2016 Çarşamba

DEVAM ET KAPTAN!

ben tamamım kaptan,
ateşle hadi gemiyi!..
tamamım derken,
biraz tamamım yani,
çoğum gelmeyecek benle... 
yarımım ama,
tam bilet öderim sana...
bagajım da yok zahmetsizim anlasana!..
yanıma biraz tütün,
biraz da cigara kağıdı aldım,
devam et sen kaptanım!..
gitmek istiyorum buralardan. 
menzilim belli değil, 
öyle plansız,
öyle spontanım...

tek tabancayım yani,
tekil bir şekilde. 
olanca kendim, 
müstakil biçimde...
belki deniz tutar beni,
belki kusarım içimdekileri,
belki biraz rahatlarım,
ne bileyim işte,
belki kendime gelirim...

nereye gideceğimi ben de bilmiyorum,
huyuma gitmek istiyorum...
günün bir anında,
müsait bir limanda,
beni indirirsin artık...
seyir defterine de;
'bir acayip adam'
yazarsan kafidir...
zira,
tanımlanamaz bir haldeyim.
durumum izafidir...

Mahmut Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder