29 Kasım 2016 Salı

EYLÜL DE BİTTİ

her güzel şey gibi,
eylül de bitti işte...
yapraklar hovarda bir rüzgâra,
ben karamsar bir duyguya kapılıyorum...
içimde türlü endişeler var,
aklımda gel-gitler...
sanki floresan bir camdan yapılıyorum,
çok kırılgan oluyorum bu vakitler!..
her güzel şey gibi,
eylül de bitti işte...
eylül bittiyse,
kış kapıda demektir...
özel tarih buradan başlıyor tam olarak,
genel coğrafya buradan soğuyor...
imtihan dünyası bu,
hattı sorumluluk yoktur,
sathı sorumluluk vardır...
ne önemi var?
Malatyalı'yız,
Kayserili'yiz,
Çorumlu'yuz...
boğazlar sorununa iyi çalışmalıyız bu imtihanda,
bütün evsizlerden sorumluyuz!..
her güzel şey gibi,
eylül de bitti işte...
hayallerim ikmale kaldı yine,
efkar tam not aldı,
hüzün tam...
bu eylül istediğim gibi geçmedi farkındayım,
bu biraz da benim hatam!..
eylül bitti bitmesine de,
ekim yerini dolduramaz ki!..
hem benim uykum ağır olur bundan sonra,
hem benim annem yaşlıdır,
annem ağır kaldıramaz ki!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder